Srpen 2008

Seriál o hrách které neznáte díl 3:

31. srpna 2008 v 9:48 Serial: hry které moc neznáte
Dnes vám přinášíme třetí díl o hrách které neznáte. Tento díl je delší než dřívější díly a proto jsme se rozhodly o malou změnu, pokračujte zde.

Euro Truck Simulator - Demo

28. srpna 2008 v 22:08 Euro Truck Simulator
Dnes vám přinášíme demo české hry Euro Truck Simulator, stahujte zde.

WR2: Cobra 11 Nitro - City

28. srpna 2008 v 22:00 World racing 2
Dnes vám přinášíme do world racing 2, město ze hry Cobra 11 nitro, download stahujte zde.

Pack: Modelů autobusů

28. srpna 2008 v 21:37 Cobra 11: Crash Time
Velý pack modelů autobusů do hry Cobra 11: Crash Time, v balíčku najdete nízkopodlažní typy autobusů ( midibus, klasický 12 metrů, kloubový, třínápravový a další typy ).


Schoolbus

28. srpna 2008 v 19:58 World racing 2
Dnes vám přinášíme model školního autobusu, download zahrnuje model a několik skinů zabaléné zvlášť. stahujte zde. Soubory instalujte pomocí winrar nebo 7zip. Soubory přesuňte do C/program files/playlogic/world racing 2. Stahujte zde.

Autobus MCI MC9

28. srpna 2008 v 19:51 World racing 2
Dnes vám přinášíme model amerického autobusu MCI_MC9, stahujte zde.

Mapy do hry euro truck simulator

28. srpna 2008 v 19:44 Euro Truck Simulator
Dnes vám přinášíme čtyři mapy do hry euro truck simulator, první mapa Europa Map 1.2 ( obrázek č:1 ) Vetší Praha, okreska do vídně, okreska místo dálnice do Waršavy. Druhá mapa ( obrázek č: 2 ) jsou nové okresky u města Frankfurt směrem na E51. Třetí mapa ( obrázek č:3 ) Europa Map 1.1, obsahuje novou okrsku mezi Frankfurtem a Bruselem, poslední mapa ( obrázek č:4 ) která je dlouhá přes 500 km. Soubory uložte do adresáře Tento počítač/xxx ( váš profil na PC ) / Euro Truck Simulator/ mod....., stahujte zde.

arma 2 cover

26. srpna 2008 v 22:36 Arma 2

Arma 2

26. srpna 2008 v 22:33 Arma 2
V poslední době vyšlo spoustu nových screenshotů z velmi očekávané hry ArmA 2. Press Kit o velikosti 9.5 MB pro ArmA2 si můžete stáhnout ZDE.


Cobra 11 Burning Wheels

22. srpna 2008 v 8:59 Cobra 11: Burning Wheels
Jejich revírem je dálnice, jejich tempo je vražedné, jejich protivníci jsou zloději aut, vrahové a vyděrači.Muži z Kobry 11 pracují ve dne v noci, jejich úkolem je chránit naši bezpečnost.
Německý televizní seriál z prostředí dálniční policie si loni odkroutil již jedenáctou sezónu a přesto mají tvůrci v plánu další. Před nějakým čase se Kobra přenesla z televizorů na monitory počítačů,kvalita těchto titulů byla však spíše bídná. Nové pokračování s názvem Alarm for Cobra 11: Burning Wheel nicméně vypadá na to, že by své starší bratříčky mohl porazit na plné čáře.
Fanoušky seriálu jistě potěší, že tentokrát se konečně dočkáte hlavních hrdinů, vrchních komisařů Semira Gerkhana (Erdogan Atalay) a Bena Jägera (Tom Beck), jejichž postavy jsou si konečně podobné. S přiložených screenů i přes skla aut jasně vidíte, kdo je kdo. Burning Wheel nabídne volný svět s interaktivním prostředím, v němž se můžete těšit na akční nehody s desítkami sešrotovaných aut, jež tak proslavily televizní předlohu. Vývojáři hodlají vytvořit stovky kilometrů silnic ve městě i na dálnici.
V kampani pro vás bude připraveno množství různorodých misí, v nichž řešíte zapeklité případy. Mimo to budou přichystány i vedlejší úkoly a minihry, které ale ještě nebyly specifikovány. Každopádně si užijete hodně akce, potom se také můžete těšit na pořádnou várku akce a v neposlední řadě na vás čeká akce. Změn se navíc dočkala grafika a vypadá docela k světu. Bude zajímavé sledovat, jak moc a jestli vůbec Burning Wheel předčí starší díly. Hra má vajít o Vánocích a vyhlídky zatím vypadají dobře.



Verze 1.8.2008

10. srpna 2008 v 14:10 Operation Flashpoint addons
Dnes jsme pro vás připravily novou verzi MHD do hry operation flashpoint, nová verze má označení 1.8.2008, nová verze přináší novou komunikaci mezi zastávkou Gejzír Park - Chodov, doubí. Zde najdete nové značky, domy a další objekty. V Tašovicích je vybudován nový terminál MHD, zastávka tašovice, kostelnice je zrušena a nahrazena novým Terminálem Tašovice. Linka číslo 30 bude od 1.9.2008 nově stavět v Tašovicích. Nová verze vyjde 1.9.2008.


Radeon HD 4850 512 vs. 2 GB

9. srpna 2008 v 10:08 Hardware
Firma PowerColor se snaží odlišit a tak dodala na trh model Radeon HD 4850 s 2 GB velkou videopamětí. Oproti standardu, který má hodnotu 512 MB, je to tedy 4x tolik. Zkušenost z praxe říká, že extra velká videopaměť může pomáhat zvednout výkon v graficky intenzivních hrách, ve vysokém rozlišení a také, pokud jsou využívány dodatečně funkce pro zpracování obrazu, jako je antialiasing nebo anizotropní filtrování. Grafický čip tohoto Radeonu sám o sobě má předpoklady k tomu, aby dokázal velmi velké paměti využít, takže by nic nemělo bránit efektivnímu nasazení.
Bohužel, hned z počátku musím mírnit nadšení nad touto inovací. Zádrhel spočívá hlavně v pracovních frekvencích tohoto modelu. Normální Radeon HD 4850 má paměti (GDDR3) taktované na 2000 MHz. Kdežto 2 GB varianta od PowerColor, má paměti, ze zcela pochopitelně nepochopitelných důvodů (jako jsou náklady), o 200 MHz pomalejší (pracují na 1800 MHz). Tento rozdíl je příliš velký a v testu na Guru3D se to negativně projevuje. Autoři, vědomi si handicapu 2GB verze, zkoušeli přetaktování, ale s nevalným výsledkem. Z paměti se podařilo vyždímat jenom 60 MHz navíc. Výsledky jsou frekvencemi pochopitelně ovlivněny. Na druhou stranu, třeba v Crysis, které představuje spíše výjimku, je na tom 2 GB verze dobře.
Celkový závěr testu je ale následující. V tuto chvíli, a u tohoto produktu, je 4x větší framebuffer prakticky zbytečný. Nepřináší žádné nebo jen velmi malé zlepšení výkonu. Radeon HD 4850, jakožto mainstreamový produkt, také není dostatečně výkonný na to, aby se s ním dalo hrát v extrémních rozlišeních 2560x1600 bodů, a aby se k tomu ještě dalo zapínat 16x anizotropní filtrování a nebo 8x antialiasing. Další ranou pod pás je ten fakt, že vývojáři her obvykle počítají s tím, že běžné videokarty mají maximálně 1 GB paměti a tak ve hrách chybí veškeré optimalizace pro 2x nebo 4x větší videopaměť.
zdroj: Guru 3D, tiscali.cz

E3 už není vhodná pro ukazování hardcore her?

9. srpna 2008 v 10:00
Shigeru Miyamoto si myslí, že E3 v současné podobě není vhodná k prezentování her zaměřených na hardcore publikum. V rozhovoru pro
MSNBC řekl: "Dlouho byla E3 událostí - a Nintendo se na tom podílelo - hlavně pro hardcore hráče. Teď je to pro nás spíš příležitost předvést nové koncepty a typy her, které osloví širší publikum, částečně kvůli tomu, s jakými médii se na E3 nyní setkáváme."
Je ovšem otázka, do jaké míry jde o vážně míněná slova, která hodnotí posun výstavy směrem k uzavřenějším prezentacím, a do jaké míry o výmluvy. Nintendo čelí kritice ze strany hardcore hráčů, protože na letošní E3 prakticky nepředvedlo žádnou pro ně zajímavou hru. Ano, je hezké slyšet o GTA na DS nebo Wii verzi Call of Duty: World at War, ale fanoušci Nintenda by hlavně chtěli víc než jen informačně prázdné ujišťování - ano, děláme na novém Mariovi, Zeldě, Pikminovi... ale nic vám o nich neřekneme, protože tohle není vhodné místo. Nintendo možná cítí, že představova podobné hry na velké tiskové konferenci nemá smysl, ale mohlo by je docela klidně prezentovat herním novinářům v menších, uzavřených skupinkách mimo hlavní program.
Miyamotova slova "Pořád na titulech pro hardcore hráče děláme, jen E3 není tím typem akce, kde je budeme předvádět," tak zklamané hráče asi neuklidní. Na druhou stranu: konzole Wii se už od samého začátku zaměřuje na podstatně širší publikum a je tedy logické, že se velká část produkce ostře vyhraněným, dlouholetým fanouškům, kteří byli s firmou v dobách N64 a GameCube, a ještě mnohem dřív, nelíbí.

Mercedes CLS

2. srpna 2008 v 12:50 Arma addons

Nový update civilních modelů mercedes benz, více informací zde. V Nové verzi je opraveno několik chyb a největší změna je u světel.